Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

BILBO I SMAUG. PROGRAMOWANIE PRZYGÓD HOBBITA

Utworzono dnia 18.11.2024
Czcionka:

W listopadzie, uczniowie klasy 6b i 6d przenieśli się w świat magii i technologii podczas niezwykłych zajęć z robotami Photon z panią Joanną Pawłowską. Te wyjątkowe lekcje połączyły literaturę z nowoczesnym programowaniem. Dzięki robotom Photon, uczniowie mogli ożywić przygody Bilbo Bagginsa, programując jego wędrówkę przez Śródziemie. Każdy krok, każda przeszkoda na drodze Hobbita została starannie zaplanowana i zaprogramowana przez uczniów, co pozwoliło im na nowo odkryć fascynujący świat Tolkiena.

Zajęcia te były nie tylko doskonałą okazją do nauki programowania, ale również do głębszego zrozumienia literatury. Uczniowie z entuzjazmem podjęli wyzwanie, łącząc wiedzę z kreatywnością. Dzięki zaangażowaniu pani Joanny Pawłowskiej, lekcja stała się niezapomnianą przygodą, która zainspirowała uczniów do dalszego zgłębiania zarówno technologii, jak i literatury.

Serdecznie dziękujemy pani Joannie Pawłowskiej za przygotowanie i przeprowadzenie tak inspirującej lekcji. Jej pasja i zaangażowanie sprawiły, że uczniowie klasy VI d z pewnością na długo zapamiętają tę magiczną podróż z robotami Photon.

Julia Springer

ZDJĘCIA 6b ; ZDJĘCIA 6d

Zegar

Kalendarium

Grudzień 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Imieniny