Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

AKTUALNOŚCI:

Piękny Bal Ósmoklasisty

Utworzono dnia 07.06.2022

W piątek, 3 czerwca w Szkole Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Kaźmierzu odbył się tradycyjny bal ósmoklasisty.  W tym wspaniałym dniu, młodzież w przepięknych, eleganckich strojach wraz z dyrekcją szkoły stanęła do poloneza. Staropolskim zwyczajem, to właśnie on uroczyście otworzył imprezę. Rodzice i grono gości przyglądali się tanecznej prezentacji. Na ich twarzach można było zauważyć łzy wzruszenia. Emocje nie opuszczały ich również podczas fantastycznego walca w wykonaniu uczennic i uczniów. Młodzież przygotowywała się do występu od wielu tygodni pod czujnym okiem pani Małgorzaty Śląskiej – autorki choreografii, pana Pawła Grendy oraz pana Huberta Czarnego - nauczycieli wychowania fizycznego.

czytaj dalej na temat: Piękny Bal Ósmoklasisty

Jubileuszowy XX Festiwal Tańca w Kaźmierzu

Utworzono dnia 07.06.2022

W miniony weekend przepiękna, wymarzona, słoneczna pogoda i gorące rytmy taneczne towarzyszyły w Kaźmierzu gdzie odbył się XX Festiwalu Tańca, którego od samego początku gospodarzem jest Szkoła Podstawowa im. M. Dąbrowskiej.

Ciało jest naturalnym instrumentem; wyraża wibrację życia pełną ekstazy, piękna lub odbija negatywne stany, takie jak strach, nienawiść, uprzedzenia lub fałszywy egotyzm. Taniec stanowi żyjącą rzeźbę nas samych…" - Ruth St. Denis.

czytaj dalej na temat: Jubileuszowy XX Festiwal Tańca w Kaźmierzu

Wymiana polsko - niemiecka. 29.05 - 01.06. 2022 r.

Utworzono dnia 07.06.2022

Po przerwie spowodowanej pandemią wznowione zostały spotkania młodzieży ze Szkoły Podstawowej w Kaźmierzu z rówieśnikami ze szkoły Anne - Frank Schule w Molbergen. Tym razem obie grupy spotkały się w miejscowości Dessau w schronisku młodzieżowym, gdzie przez 4 dni realizowaliśmy program „Wymiana kultur”.

czytaj dalej na temat: Wymiana polsko - niemiecka. 29.05 - 01.06. 2022 r.

Z PIRATAMI DOOKOŁA ŚWIATA :)

Utworzono dnia 07.06.2022

W piątek 3 czerwca 2022r. dzieci z klasy 1a i 1c wybrały się na wycieczkę do NENUFAR CLUB w Kościanie, gdzie szukały pirackiego skarbu. Podczas naszej podróży płynęliśmy tratwą pod okiem sympatycznego pirata, odwiedziliśmy wioskę Indiańską, Kleopatrę w Rzymie, dom iluzji, Krainę Bajek, przechodziliśmy przez czarną dziurę, karmiliśmy zwierzęta, jeździliśmy kolorowymi autkami.

czytaj dalej na temat: Z PIRATAMI DOOKOŁA ŚWIATA :)

Śpiewać i grać każdy może…

Utworzono dnia 05.06.2022

Z okazji Dnia Dziecka w Szkole Podstawowej w Kaźmierzu uczniowie wzięli udział w konkursie „Śpiewać i grać każdy może…”.  W sali gimnastycznej słuchaliśmy pięknych wokalnych występów. Na twarzach dzieci widzieliśmy uśmiech. Wszyscy wykonawcy zostali nagrodzeni wielkimi brawami , wszyscy pokazali, że maja  duży talent.  Było mnóstwo emocji i wrażeń. Całej oprawie muzycznej nad , którą czuwał pan Robert Winiecki przyświecała pięknie wykonana przez panią Agnieszkę Jaskuła dekoracja.

czytaj dalej na temat: Śpiewać i grać każdy może…

Konkurs recytatorski - ,,Śmiech to zdrowie"

Utworzono dnia 05.06.2022
2 czerwca o 16.00 w Bytyniu odbył się konkurs recytatorski - ,,Śmiech to zdrowie". Naszą szkołę reprezentowało 7 uczennic: H.Springer 1a, W. Maczyszyn 1e, H.Pawłowska 2a,
J. Czarnecka 3c, Z. Bembnista 5d, Z. Til 5c, K.Siłacz 6b. Hania Springer zajęła 1 miejsce w kategorii klas 1- 3, a Helenka Pawłowska wyróżnienie w tej samej kategorii. Wszystkim uczestniczkom gratuluję profesjonalizmu i pięknego występu!
czytaj dalej na temat: Konkurs recytatorski - ,,Śmiech to zdrowie"

1 czerwca obchodziliśmy Dzień Dziecka!

Utworzono dnia 05.06.2022

Dla uczniów przygotowany został tor przeszkód, dmuchana zjeżdżalnia i zadania zakopane w piasku! Dzieci bawiły się znakomicie! Uśmiech i zabawa towarzyszyły nam przez cały dzień!  Dziękujemy Radzie Rodziców za sfinansowanie dmuchańca oraz lodów

czytaj dalej na temat: 1 czerwca obchodziliśmy Dzień Dziecka!

Wycieczka SZLAKIEM PIASTOWSKIM klas VA i VC.

Utworzono dnia 22.05.2022

19 maja 2022r. uczniowie klas Va oraz Vc pod opieką wychowawczyń: p. Katarzyny Subsar, p. Moniki Skotnickiej – Stróżyk oraz p. Edyty Kruger odbyli pasjonującą wycieczkę SZLAKIEM PIASTOWSKIM. Zwiedzanie zaczęliśmy od  Ostrowa Lednickiego, gdzie zobaczyliśmy prawdopodobne miejsce chrztu Polski. Już sama przeprawa promowa na wyspę dostarczyła dzieciom wielu wrażeń. Kolejnym punktem wycieczki była Katedra Gnieźnieńska, w której podziwialiśmy wspaniałe Drzwi Gnieźnieńskie oraz zwiedziliśmy podziemia.

czytaj dalej na temat: Wycieczka SZLAKIEM PIASTOWSKIM klas VA i VC.